
Wat dacht je van...
het ontzorgen van de zorg door de werknemers- en patiëntfaciliteiten goed te organiseren. Hierbij kun je denken aan zaken als beveiliging, catering, het gebouwbeheer en de technische- en logistieke afdelingen. Als functioneel beheerder heb je de taak eindgebruikers te ondersteunen bij het dagelijks gebruik van onze facilitaire applicaties in o.a. toegangsbeheer, lockermanagement, meldkamer en Planon. Daarnaast vertaal je de informatiebehoeften die vanuit verschillende werk- en bedrijfsprocessen van de organisatie ontstaan in informatievoorziening, en werk je mee aan diverse projecten die hieraan gekoppeld zitten.
Als functioneel beheerder sla je een brug tussen de eindgebruiker en ICT door het opstellen van werkprocedures, richtlijnen, handleidingen en rapportages voor de klanten en zorg je ervoor dat deze actueel blijven. Ook geef je support en training voor de eindgebruikers en zorg je voor invoering van nieuwe releases.
Je nieuwe werkplek...
Het facilitair beheerteam valt onder de afdeling Business Support. Het team is nu 8 man sterk en beheert zo’n 23 facilitaire applicaties, waaronder Dynamics NAV, Planon, ARTA, Parkbase en JOIN/Decos. Samen met adviseurs en de servicedesk facilitair ondersteunt het facilitair beheerteam de facilitaire afdelingen (interne service, vastgoed beheer, technisch beheer en medische techniek), inkoop, logistiek en financiën.
Dus ben jij...
klantgericht, flexibel en proactief. Daarnaast ben je communicatief vaardig, sociaal en kent organiseren geen geheimen voor jou.
Verder heb je
- hbo werk- en denkniveau
- ervaring in functioneel- en/of applicatiebeheer
- ervaring met servicemanagement processen (bijv. ITIL)
- ervaring binnen de zorgsector of Planon is mooi meegenomen
- een procesmatige denkwijze, waarbij je het totaaloverzicht in beeld houdt
Ons aanbod voor jou...
- salaris is afhankelijk van jouw werkervaring in FWG 50 van de cao Ziekenhuizen. Dat is max. € 4.723 bruto per maand op basis van 36 uur. Het salaris zal per 1 februari 2026 en per 1 augustus 2026 telkens met 2% worden verhoogd, conform de cao-afspraken.
- we bieden je een jaarcontract voor 32 uur per week
- een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van beide 8,33%
- een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden waarin je bijvoorbeeld extra verlof koopt of een fiets aanschaft en/ of een bijdrage voor een sport abonnement
- onbeperkt toegang tot ons vitaliteitsplatform ‘Jouw Moment’ met een uitgebreid aanbod voor onze collega’s om aan de slag te gaan met vitaliteit en toegang tot het online trainingsaanbod van Goodhabitz
Over Noordwest...
Noordwest Ziekenhuisgroep is een topklinisch ziekenhuis. Dit betekent dat we een opleidingsziekenhuis zijn voor vrijwel alle medisch specialismen. Met 770 bedden, ruim 4500 medewerkers, 550 vrijwilligers en zo'n 340 medisch specialisten is Noordwest Ziekenhuisgroep een van de grootste ziekenhuisorganisaties van Nederland en een grote werkgever in Noord-Holland. We vinden dat iedereen erop moet kunnen rekenen dat de zorg voor elkaar is. De zorg voor elkaar in Noord-Holland Noord. Dat is dan ook de missie van Noordwest. Nu en morgen. We hebben als kernwaarden; oog voor elkaar, doen met daadkracht en met trots topklinisch. Daarnaast heerst er een fijne werksfeer: bij ons zijn de lijnen kort, communiceren we open met elkaar, zijn we collegiaal en vinden we humor belangrijk!
Kom verder!
Wil je meer weten over deze vacature bel dan met Maaike Vermeer, 06-82 12 93 73 recruiter via 06 12 72 68 70 of met Chris Grice, teamleider via 072-5483940 als je vakinhoudelijke vragen hebt over de vacature.
-
- Sluitingsdatum 4 januari 2026
-
- De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 12 januari 2026
- Een screening maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
- Acquisitie plegen? Dat is voor deze vacature niet nodig.